REGULAMENT OFICIAL
SECȚIUNEA 1.
ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL PROGRAMULUI
Acest program de fidelizare este organizat și desfășurat de BODY BLUE EXPERIENCE EXPERIENCE S.R.L, cu sediul în Str. Anghel Saligny, nr.6, Sector 5, București, România, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J23/5235/25.08.2021, cod unic de înregistrare 44794531/2021 denumită în continuare “Organizatorul”.
Participanții la Program sunt obligați să respecte termenii și condițiile Regulamentului Oficial, potrivit celor menționate mai jos (denumit în continuare „Regulament Oficial”). Regulamentul Oficial stă la dispoziția oricărui participant la program, pentru consultare, în oricare din punctele de lucru BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L, pe site-ul www.bodyblue.ro. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifică sau schimbă prezentul Regulament Oficial, urmând că astfel de modificări să între în vigoare numai după anunțul prealabil de prezentare a acestor modificări în mod public.
SECȚIUNEA 2.
ZONA DE DESFĂȘURARE A PROGRAMULUI
Programul de fidelizare este organizat și se desfășoară pe întreg teritoriul României în punctele de lucru BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L.
SECȚIUNEA 3.
DURATA PROGRAMULUI
Programul de fidelizare este aprobat de actionariatul BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L și intră în vigoare începând cu dată de 01 noiembrie 2022, pentru o durată nedeterminată. BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L are dreptul să hotărască în orice moment încetarea sau modificarea programului. Înștiințarea referitoare la încetarea programului va fi afișată de BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L cu cel puț în 15 zile înainte de dată încetării programului în toate punctele de lucru BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L într -un loc vizibil. Programul se va desfășura în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
SECȚIUNEA 4.
CONDITII DE PARTICIPARE
Poate fi membru al programului de fidelizare BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L orice persoană fizică ce are domiciliul stabil în România și a împlinit 14 ani,denumit în continuare “Participantul”. La program se poate participa numai prin completarea și semnarea formularului de înscriere. Formularul de înscriere este accesibil în oricare din punctele de lucru BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L. Participantul este obligat să completeze integral formularul de înscriere , cu date reale și citeț . Participantul este, de asemenea, obligat să completeze toate câmpurile marcate că obligatorii în formularul de înscriere . Aceste câmpuri sunt : nume și prenume, data nașterii, adresă, telefon, email, semnătură (Anexa 1). Formularul de înscriere în program se completează și se preda în punctele de lucru BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L sau în alte locuri agreate de companie. Formularul nesemnat sau conținând date incomplete nu este valid, ceea ce atrage după sine imposibilitatea preschimbarii punctelor acumulate pe card.
SECȚIUNEA 5.
CARDUL DE FIDELITATEBODY BLUE EXPERIENCE S.R.L
La baza programului de fidelizare se eliberează cardul de fidelitateBODY BLUE EXPERIENCE S.R.L destinat clienților saloanelor BODY BLUE. Cardul de fidelitateBODY BLUE EXPERIENCE S.R.L oferă participanților posibilitatea de a beneficia de discount prin acumulare de puncte. Fiecare participant are dreptul la un singur card de fidelizare. Falsificarea oricărui card se pedepsește conform legilor. Cardul de fidelitateBODY BLUE EXPERIENCE S.R.L este disponibil clienților în mod gratuit, pe loc, în toate saloanele BODY BLUE, în schimbul completării și semnării formularului de înscriere în programul de fidelizare BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L.
Accesul la folosirea punctelor acumulate este posibil doar pentru Participanții care deț în un card cu toate datele obligatorii completate corect în sistem, adică au completat și semnat formularul de înscriere , conform specificațiilor din prezentul Regulament Oficial. Participanții pot avea acces la reducerile de tarife pentru produsele si serviciile BODY BLUE după ce au completat și semnat formularul de înscriere astfel și l-au predat personalului salonului. Personalul salonului activează cardul, pe loc, în sistem, fapt care face posibil din acel moment accesul la folosirea punctelor acumulate;
BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L își rezervă dreptul de a invalida oricare tip de card după o perioada de 12 luni de neutilizare sau orice card de fidelitateBODY BLUE EXPERIENCE S.R.L care a fost folosit încălcându – se oricare dintre prevederile prezentului regulament. Aceste carduri , odată invalidate, nu vor mai fi reactivate. Posesorul cardului respectiv va pierde, de asemenea, dreptul de a folosi punctele acumulate pe cardul în cauza și orice alte beneficii atașate cardului respectiv. Poate beneficia în schimb de un nou card, completând un nou formular de înscriere.
SECȚIUNEA 6.
MECANISMUL PROGRAMULUI
6.1. Utilizarea cardului de fidelitate BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L
Cardul BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L este un program prin care posesorul de card poate să beneficieze de discount prin acumulare de puncte de fidelizare la plata produselor sau serviciilor achiziționate din saloanele BODY BLUE sau de la eventualii parteneri din program, puncte pe care apoi le poate utiliza pentru a plăti alte produse sau servicii pe care le achiziționează din saloanele BODY BLUE.
În cazul în care Participantul optează pentru o promoție BODY BLUE sau pentru o reducere specială de preț , posesorul de card , beneficiază numai de promoția sau reducerea respectivă și nu mai poate beneficia de acumulare de puncte la tranzacția respectivă , doar în situația în care Organizatorul stabilește altfel.
BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L își rezervă dreptul de a verifică corectitudinea informațiilor declarate de participant pe formularul de înregistrare în Programul de Fidelizare BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L la momentul semnării formularului. În situația în care informațiile sunt eronate, BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L își rezervă dreptul de a modifică starea cardului în sistem , în card temporar, limitând accesul posesorului de card doar la acumularea de puncte, fără acces la discount direct și preschimbarea de puncte.
6.2. Încărcarea contului cu puncte
Cumpărând serviciile sau produsele din saloanele BODY BLUE, participantul acumulează puncte, iar punctele obținute le poate folosi pentru a plăti la un tarif redus pentru produsele și serviciile BODY BLUE, în funcție de punctele acumulate și tipul de card pe care îl dețin. Punctele acumulate pe card pot fi vizualizate doar în punctele de lucru BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L.
6.3. Valoarea punctelor
La orice produs sau serviciu achiziționat, clientul va primi în contul personal puncte. Valoarea unui punct cu 10 lei. De asemenea, pentru orice client nou care achiziționează produse/servicii oferite de salonul BODY BLUE, prin recomandarea deținătorului de card, acesta primește în contul de card 20 de puncte. Se acceptă fracțiile de puncte, iar rotunjurea se realizează în favoarea clientului. BODYBLUE EXPERIENCE S.R.L poate organiza promoții de acordare sau răscumpărare de puncte. Promoțiile vor fi comunicate în toate saloanele BODY BLUE.
Nu se acordă puncte pentru sumele care nu sunt plătite cu numerar sau cu card bancar. Posesorul de card care, înainte de efectuarea cumpărăturii , nu preda cardul pentru scanare sau nu comunica datele de identificare necesare, nu va acumula puncte.
6.4. Mecanismul de acordare a discounturilor
Participantul poate să beneficiaze de reduceri în saloanele BODY BLUE, la categoriile de produse și servicii selectate. Procentul discountului este modificat de Organizator periodic și afișat /comunicat în punctele de lucru și pe site -ul www.bodyblue.ro. Posesorul de card care , înainte de efectuarea cumpărăturii , nu preda cardul pentru scanare sau nu comunica datele de identificare necesare, nu va putea beneficia de aceste discounturi. Cardul nu permite oferirea discountului ulterior momentului cumpărăturii.
SECȚIUNEA 7.
FOLOSIREA CARDULUI DE FIDELIZARE BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L
Pentru a acumula puncte și pentru a beneficia de discounturi, clientul va trebui să anunțe de la început, înainte că personalul salonului BODY BLUE să înceapă introducerea produselor/serviciilor în casă de marcat fiscală , că este posesor de card de fidelitateBODY BLUE EXPERIENCE S.R.L. Datele titularului de card vor fi introduse în sistem iar reprezentantul BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L va avea acces la informații privind numărul de puncte, discounturile oferite pentru produsele achiziționate și va putea reîncarcă contul clientului cu
punctele aferente cumpărăturii în curs.
Sistemul este centralizat pentru toate saloanele BODY BLUE din țară . Astfel, punctele câștigate în saloanele BODY BLUE sunt acumulate în același cont al clientului, cont ce poate fi folosit pentru cumpărarea de produse din orice salon BODY BLUE. De asemenea, accesul la discounturi este posibil în oricare dintre saloanele BODY BLUE, cu excepția promoțiilor speciale care se desfășoară doar în anumite perioade sau doar în anumite saloane.
SECȚIUNEA 8.
TIPURILE CARDURILOR DE FIDELIZARE BODY BLUE
8.1. În cadrul programului de fidelizare, acumularea punctelor da dreptul participantului la program să obțină discounturi diferite în funcție de numărul de puncte acumulate. Astfel, sunt emise următoarele carduri de fidelizare :
- Card Blue Blanc – este un card virtual, de tip start-up online și este înregistrat în sistemul electronic exclusiv pentru acumularea de puncte.
- Card Blue Topaz – se eliberează în urma acumulării unui număr de 200 de puncte și oferă un discount de 20% pentru produsele/serviciile achiziționate.
- Card Blue Sapphire – se eliberează în urma acumulării unui număr de 400 de puncte și oferă un discount de 25% pentru produsele/serviciile achiziționate.
- Card Blue Diamond – se eliberează în urma acumulării unui număr de peste 600 puncte și oferă un discount de 30% pentru produsele/serviciile achiziționate.
- Card Blue Zircon – se acordă, fără acumulare de puncte și oferă un discount diferit pentru produsele/serviciile achiziționate, exclusiv clienților saloanelor BODY BLUE care sunt înscriși în lista specială de discount-uri ale organizatorului.
În momentul acumulării numărului de puncte necesar, cardul este predat reprezentatului salonului și înlocuit cu cardul corespunzător numărului de puncte acumulat. Tipurile de carduri distribuite în cadrul programului, denumirea acestora și discounturile acordate se regasesc în Anexa 2 la prezentul regulament.
8.2 Conditii de comercializare online a Voucherelor Cadou. Următorii termeni au următoarele înțelesuri:
- Voucher Cadou – este un document care atestă plata unor produse/servicii în cadrul salonului. Serviciile sunt predefinite și sunt valabile 3 luni de la data achizitionarii. In cazul in care intervalul de timp expira, valoarea serviciului anteplătit nu mai poate fi rambursată. Valoarea voucherului cadou nu poate fi preschimbata in bani.
- Voucherele Cadou sunt transmisibile.
- Clientul are dreptul sa notifice in scris salonul că renunță la cumpărare, fără penalități și fară invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la plata voucherului cadou, dată care este considerată a fi data de activare a voucherului cadou, în cazul în care clientul nu a utilizat serviciile/produsele comercializate.
- După expirarea perioadei de 10 zile de la momentul plății / data activarii voucherului cadou, clientul nu mai are posibilitatea să renunte la serviciile achitate.
Modalitatatea de achiziționare a Voucherelor Cadou :
- Plata poate sa fie facuta numerar sau card la receptia salonului. Se emite pe loc bonul fiscal, factura si voucherele cadou. Daca beneficiarul nu este acelasi cu persoana care a platit, sunt necesare urmatoarele informatii: nume, prenume, adresa email, nr. telefon.
- Direct de pe siteul www.bodyblue.ro completand formularul online de cumparare si efectuand plata online. Voucherul Cadou va fi trimis in format electronic atat cumparatorului cat si beneficiarului (daca nu este aceeasi persoana).
SECȚIUNEA 9.
CARDURILE DETERIORATE, PIERDUTE SAU FURATE
Dacă un card de fidelitateBODY BLUE s-a deteriorat, a fost furat sau pierdut, trebuie anunțat imediat la numărul de telefon 0786 737 576 sau la adresa de mail contact@bodyblue.ro. Odată cu înștiințarea se vor comunica numele, adresa și celelalte date de identificare ale posesorului de card. Participantul care își pierde cardul sau îi este furat are dreptul la un nou card. În perioada de înlocuire a cardului nu este posibilă acumularea de puncte sau utilizarea acestora la plata altor produse și nici accesul la discounturile oferite pentru produse. În cazul cardurilor deteriorate, pierdute sau furate, punctele deja existente sunt transferate pe noul card. Primirea noului card se face în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la anunțarea pierderii sau furtului.
SECȚIUNEA 10.
FUNCȚIONAREA SERVICIULUI DE RELAȚII CU CLIENȚII
Posesorii de card pot obține informații referitoare la funcționarea programului de fidelizare și folosirea cardului apelând Serviciul Clienți la numărul de telefon al salonului. Tot la acest număr, titularul cardului va anunță fără întârziere orice schimbare a informațiilor personale, inclusiv modificările de adresa și , de asemenea, va anunță pierderea, furtul sau deteriorarea cardului de fidelizare. În scopul protejării datelor personale ale participanților la programul de fidelizare, serviciul clienți va solicită anumite informații pentru a stabili identitatea clientului. Dacă operatorul de la serviciul clienți nu a stabilit în mod corespunzător identitatea clientului
el este îndreptățit să refuze furnizarea de informații.
SECȚIUNEA 11.
PROTECȚIA DATELOR PERSONALE
Prin semnarea formularului de înscriere Participanții sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament Oficial. Prin semnarea formularului de înscriere, participantul își exprimă consimțământul expres pentru înscrierea datelor cu caracter personal în baza de date a companiei BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L, precum și pentru prelucrarea acestor date în scopul acordării de beneficii conform politicii BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L, în scopuri statistice, pentru acțiuni de marketing direct, inclusiv pentru a primi materiale informative de la de la BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L și partenerii din program. Organizatorul se obligă să respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protecția datelor cu caracter personal pe durata Programului și ulterior. Astfel, Organizatorul se angajează să păstreze confidențialitatea datelor personale ale participanților la Program și să le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial și legislației în vigoare. BODY BLUE EXPERIENCE S.R.L poate transmite aceste date terților în condiții de strictă confidențialitate , în scopul prevăzut în prezentul Regulament.
Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal ale Participanților la Program în conformitate cu dispozițiile Legii 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, conform notificării generale nr. 233 înregistrată în registrul de evidență a prelucrării de date cu caracter personal. Furnizarea datelor solicitate este obligatorie pentru participarea la Program.
Participanții au, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de intervenție asupra datelor (art.14) și dreptul de opoziție la prelucrarea datelor (art. 15), dreptul de a nu fi suspus unei decizii individuale ( art. 17) și dreptul de a se adresa justiției (art. 18). Astfel, la cererea scrisă a Participanților, datată și semnată, expediată pe adresa Organizatorului, acesta se obligă : (a) să confirme solicitantului dacă prelucrează sau nu date cu caracter personal ale acestuia, în mod gratuit; (b) să rectifice, actualizeze, șteargă etc., date a căror prelucrare nu este conformă cu dispozițiile Legii nr. 677/2001; și /sau (c) să înceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului. În cererea formulată, Participantul poate arată dacă dorește că informațiile să îi fie comunicate la o anumită adresa , care poate fi și poștă electronică , sau printr-un serviciu de corespondență care să asigure că predarea i se va face numai personal.
SECȚIUNEA 12.
REGULAMENTUL OFICIAL
Regulamentul Oficial este disponibil pentru consultare în mod gratuit oricărui participant la program în toate saloanele BODY BLUE. Pentru informații suplimentare, se poate apela numărul de telefon al salonului sau accesa adresa de site www.bodyblue.ro. Prin participarea la acest Program, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze termenelor și condițiilor prezentului Regulament Oficial.
SECȚIUNEA 13.
LITIGII
Eventualele litigii apărute între Organizator și Participanții la prezentul Program de Fidelizare se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care această nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competențe de la sediul Organizatorului.